Fina brev:

10 mars 2010:
"Så kul! Hjälp som jag skrattade åt dig oanständiga människa! Du är heltoppen, såg dig på Intiman och det var första men förhoppningsvis inte sista gången. Kalas!
Hälsning Sissela Kyle"

21 december 2010:
"Hej Cilla! Kul att vi är fb-vänner! Ville bara hylla dig lite grand; såg dig på ROAST och tyckte du var fullkomligt fabulöst bra och rolig! Kör hårt och hoppas vi syns någon gång.
God Jul! Rachel Molin"

torsdag 11 december 2008

Rimstuga i P4!

Idag ringde en kvinna från Sveriges Radio (efter att ha läst recensionen i AB idag) och undrade om jag ville vara med i deras Rimstuga/ Uppesittarkväll i P4 som sänds den 23e kl.21-00.
Jag älskar att rimma och tackade med stolthet JA! Så nu blir det inte Bingolotto för er i år. Ni ska lyssna på mig och de andra i rimmargänget!

Jag ska nu börja öva och behöver er hjälp! Så skriv här under i "kommentarer" vad ni har handlat så får ja rimma lite på era stackars paket...

Här är nu mitt första rim till min egen 5-årige sons BILBANA:

Med den här behöver du inte ha någon körvana
bara se till att få ihop en snabb och fräck bana.
Så om du i smyg tränar och ligger i
du snart din pappas bil drar förbi.

Vad har du köpt? Meddela mig!