Fina brev:

10 mars 2010:
"Så kul! Hjälp som jag skrattade åt dig oanständiga människa! Du är heltoppen, såg dig på Intiman och det var första men förhoppningsvis inte sista gången. Kalas!
Hälsning Sissela Kyle"

21 december 2010:
"Hej Cilla! Kul att vi är fb-vänner! Ville bara hylla dig lite grand; såg dig på ROAST och tyckte du var fullkomligt fabulöst bra och rolig! Kör hårt och hoppas vi syns någon gång.
God Jul! Rachel Molin"

tisdag 17 november 2009

En bön

Var i kyrkan idag. Knäböjde vid altarringen, knäppte händerna o bad innerligt en bön om ett ämne jag tyckt varit mycket viktig länge.

Dock gav Triss ej nå´n vinst idag heller och jag börjar tro att jag bara irriterar Gud. Imorrn tar jag med mig en penninglott istället!

(TILLÄGG efter att ovan inlägg gjorts: ser ni texten på altarskynket? "IHS". Ett tecken! Triss slogan; "Plötsligt händer det"- PHD som ni vet. Men här verkar Gud vilja visa mig nå´t annat. "IHS- Inget händer, SUBBA!". Usch så småaktig han är!)