Fina brev:

10 mars 2010:
"Så kul! Hjälp som jag skrattade åt dig oanständiga människa! Du är heltoppen, såg dig på Intiman och det var första men förhoppningsvis inte sista gången. Kalas!
Hälsning Sissela Kyle"

21 december 2010:
"Hej Cilla! Kul att vi är fb-vänner! Ville bara hylla dig lite grand; såg dig på ROAST och tyckte du var fullkomligt fabulöst bra och rolig! Kör hårt och hoppas vi syns någon gång.
God Jul! Rachel Molin"

lördag 31 januari 2009

Misshandel av publik

Jag brukar få tyst på de flesta...

Igår på Gasta, Å-Krogen i här i Gefle, var det dock tre överförfriskade unga män i den rekordstora publiken som pratade o skränade hela showen så till och med headlinern Kristoffer Appelqvist hade svårt med dem...

Jag hade hört de tre fylltrattarna prata o skråla under hela timman innan jag körde, medan de stackars eleverna från Västerbergs Folkhögskola jobbade flitigt på scen. När jag således kom upp var jag redan sur på dem...

Och titta här vad jag, 37-årige trebarnsmamman, gör... För första gången i svensk stand-ups historia (?) går en komiker ner från scen för att smälla till en ur publiken...

http://www.youtube.com/watch?v=k3Kv9OK47HI

Hm.