Fina brev:

10 mars 2010:
"Så kul! Hjälp som jag skrattade åt dig oanständiga människa! Du är heltoppen, såg dig på Intiman och det var första men förhoppningsvis inte sista gången. Kalas!
Hälsning Sissela Kyle"

21 december 2010:
"Hej Cilla! Kul att vi är fb-vänner! Ville bara hylla dig lite grand; såg dig på ROAST och tyckte du var fullkomligt fabulöst bra och rolig! Kör hårt och hoppas vi syns någon gång.
God Jul! Rachel Molin"

tisdag 21 april 2009

Parlamentet

Den 17e februari fick jag ett ljuvligt mail från producenten på Parlamentet med en förfrågan om jag ville komma och göra en audition för programmet!

Nåväl, att en person på ett av landets största teveproduktionsbolag suttit och ens tänkt på att JAG kanske skulle kunna passa in i programmet Parlamentet gjorde mig sååå lycklig.

Så några veckor senare gjorde jag min audition, och jag var faktiskt kontrollerat nervös! Hade inga som helst tankar på att vara med i programmet "på riktigt" utan bara göra en audition och ha kul. Ingen prestationsångest då ju. Åkte hem och har svävat i lycka sedan dess.

Så den 17e april fick jag ett fantastiskt telefonsamtal från producenten (han fick dock prata in på telefonsvararen då jag och två av mina barn låg helt knockade hemma i feber och ögoninflammationer) med ett besked om att de gillade min audition och att jag ska vara med i Parlamentet som visas den 3e maj (inspelning 1a maj), om jag ville alltså...

Vill jag det, tror ni?