Fina brev:

10 mars 2010:
"Så kul! Hjälp som jag skrattade åt dig oanständiga människa! Du är heltoppen, såg dig på Intiman och det var första men förhoppningsvis inte sista gången. Kalas!
Hälsning Sissela Kyle"

21 december 2010:
"Hej Cilla! Kul att vi är fb-vänner! Ville bara hylla dig lite grand; såg dig på ROAST och tyckte du var fullkomligt fabulöst bra och rolig! Kör hårt och hoppas vi syns någon gång.
God Jul! Rachel Molin"

söndag 26 april 2009

Övar på Parlamentet


Ska snart se Parlamentet med gubben. Sist gav han dock upp då jag ju är inne i en "övningsprocess". Jag ska ju spelas in själv på fredag!!!

Övar på följande vis; varje gång Anders S Nilsson ställt en fråga så trycker jag på paus precis innan "politikern" ska svara och skriker ut vad JAG skulle svarat. Ibland ställer jag mig upp och lever mig in.

"Tips från coachen" är roligast att göra. "Prata ett låtsaspråk"... då svamlade jag högt och vasst på ryskfinsktyska så bebisen vaknade och kunde inte somna om på en halvtimma.

"Var dig själv" tipsar folk mig nu. I ståuppen är jag mig själv. Högljudd, grinig och babblig. Snuskig, flirtig, smaklös.

När jag var yngre och skulle ut och söka jobb så rådde alla i min närhet mig; "vad du än gör- var inte dig själv!".