Fina brev:

10 mars 2010:
"Så kul! Hjälp som jag skrattade åt dig oanständiga människa! Du är heltoppen, såg dig på Intiman och det var första men förhoppningsvis inte sista gången. Kalas!
Hälsning Sissela Kyle"

21 december 2010:
"Hej Cilla! Kul att vi är fb-vänner! Ville bara hylla dig lite grand; såg dig på ROAST och tyckte du var fullkomligt fabulöst bra och rolig! Kör hårt och hoppas vi syns någon gång.
God Jul! Rachel Molin"

söndag 28 februari 2010

KUSLIGT! Igår köpte jag jeans av märket MISS SIXTY (se bilden) och t-shirten med MISFITS (se bilden igen).

OBSERVERA FÖLJANDE NU: Jag har gått från Mrs (som gift) till (fröken) alltså MISS
 och jag väger nu ca 60 (SIXTY) kilo (gått ner 13 kilo jippieeeeee)! MISS SIXTY?

Denna veckan har jag upptäckt Danzigs MISFITS ("Miss fit"). Och för första gången i mitt liv känner jag mig lite FIT
(i form) efter sjukdomar och viktnedgång.

Och jag älskar vårt nya Wii FIT. Vad fan betyder allt detta?!!