Fina brev:

10 mars 2010:
"Så kul! Hjälp som jag skrattade åt dig oanständiga människa! Du är heltoppen, såg dig på Intiman och det var första men förhoppningsvis inte sista gången. Kalas!
Hälsning Sissela Kyle"

21 december 2010:
"Hej Cilla! Kul att vi är fb-vänner! Ville bara hylla dig lite grand; såg dig på ROAST och tyckte du var fullkomligt fabulöst bra och rolig! Kör hårt och hoppas vi syns någon gång.
God Jul! Rachel Molin"

lördag 22 augusti 2009

Absolut ABSOLUT

Trodde aldrig jag skulle göra reklam för sprit så här på min blogg...

Men, jag har ju inte druckit på flera år (med några mycket få undanatag!). De senaste åren har jag:

* varit gravid ca 28,5 månader (2,37 år)
* ammat sammanlagt 57 månader (4,75 år)

Totalt blir detta: 82,5 månader (6,87 år) som jag har haft finfina anledningar till att ej dricka alkohol.

Dock drack jag ju inte mycket innan heller... Men nu känns det som om jag skulle ha kommit ut från ett långt, ja inte straff, men en lång vistelse på typ Hinseberg.

Så idag köpte jag ett litet set med fem pyttesmå VODKA- flaskor med olika goda smaker. Vet ej när jag ska inta dessa men det är kul att ha friheten att ens få köpa. Jippi!