Fina brev:

10 mars 2010:
"Så kul! Hjälp som jag skrattade åt dig oanständiga människa! Du är heltoppen, såg dig på Intiman och det var första men förhoppningsvis inte sista gången. Kalas!
Hälsning Sissela Kyle"

21 december 2010:
"Hej Cilla! Kul att vi är fb-vänner! Ville bara hylla dig lite grand; såg dig på ROAST och tyckte du var fullkomligt fabulöst bra och rolig! Kör hårt och hoppas vi syns någon gång.
God Jul! Rachel Molin"

söndag 11 oktober 2009

Pablo botade min anemi för en kväll!

Per, våran kära ex-granne Jesper & jag är förväntansfulla inför att se vår idol Pablo Francisco på lilla Estraden (Parken) i Gävle!
Jag & lille Pablo. Ja, jag var längre och kurar ihop mig ordentligt här så han skulle känna sig mer manlig. Men helvete vilken bra komiker han är! Så UNIK! Kör sin grej och skiter i vad vi tycker. Låter sig spåra ur fullständigt.

Utanför turnévanen. Hade jag varit singel o barnlös så hade jag varit STALKER till denna man. Dock ej en snuskig sådan, utan mer mental. "Hur gör du när du skriver comedy...?", "hur plockar du upp energin om du märker att publiken ej hänger med?"... sådana frågor skulle jag väsa utanför hans sovrumsfönster där i Los Angeles.