Fina brev:

10 mars 2010:
"Så kul! Hjälp som jag skrattade åt dig oanständiga människa! Du är heltoppen, såg dig på Intiman och det var första men förhoppningsvis inte sista gången. Kalas!
Hälsning Sissela Kyle"

21 december 2010:
"Hej Cilla! Kul att vi är fb-vänner! Ville bara hylla dig lite grand; såg dig på ROAST och tyckte du var fullkomligt fabulöst bra och rolig! Kör hårt och hoppas vi syns någon gång.
God Jul! Rachel Molin"

onsdag 21 oktober 2009

PARLAMENTET IGEN!!!


För exakt en månad sedan så skrev jag i min Facebooksuppdateringsrad:
"vem ska man ligga med för att vara med i Parlamentet igen?".

Direkt efter det skrev jag ett mail till två mäktiga människor bakom programmet (kolla mitt blogginlägg om detta den 21 september här nedan).

Det tog knappt en timma så fick jag ett telefonsamtal från en av producenterna av programmet. Han berättade att jag varken behövde ligga eller tigga då jag var med på deltagarlistan redan. Han bad även om ursäkt tre gånger för att han inte ringt om att jag skulle vara med innan jag hann bli så orolig.

Dock har jag fått hålla denna ljuva hemlis inom mig (som en sprängfylld lyckoballong i magen) då de fortfarande höll på att sätta ihop avsnitten o ej visste exakt när jag skulle vara med.

Idag fick jag klarbesked att jag kommer att vara med vid inspelningen den 6e november!!! Avsnittet visas i TV4 den 8e!!! Behöver jag skriva att jag är ÖVERLYCKLIG!?!?

En rolig grej: direkt efter min Facebook-snuskiga-uppdatering så startade ett fan (en ljuv kvinna vid namn Anette van der Kaaij) en grupp på Facebook: "Vi som vill se Cilla Domstad i Parlamentet igen!"

Gissa om jag var sprickfärdig av otålighet att skriva till henne och avslöja att gruppen ej behövdes och att jag skulle få vara med i programmet. Men kunde ju ej. Var ju även myyycket rörd över gruppen!!! Att ens nå´n vill starta en så´n om lilla jag!?

Tänkte att det ej kommer bli några medlemmar i den ändå. Men ska nu meddela de ca 250 personerna som är med i den att jag ska vara med i PARLAMENTET igen!!!