Fina brev:

10 mars 2010:
"Så kul! Hjälp som jag skrattade åt dig oanständiga människa! Du är heltoppen, såg dig på Intiman och det var första men förhoppningsvis inte sista gången. Kalas!
Hälsning Sissela Kyle"

21 december 2010:
"Hej Cilla! Kul att vi är fb-vänner! Ville bara hylla dig lite grand; såg dig på ROAST och tyckte du var fullkomligt fabulöst bra och rolig! Kör hårt och hoppas vi syns någon gång.
God Jul! Rachel Molin"

onsdag 3 juni 2009

Det godaste jag vet



´
Detta är det godaste jag vet! Färskt bröd med massor av Bregott och rejääält med grevéost att doppas i het chokladmjölk!

Älskat detta sedan myggbitna barnsben. Idag fick jag ett plötsligt sug efter det. Bilderna här ovan är från idag. Åh Gud så gott det var! Smakade precis som när man var barn!

Dock hade jag då alltid en Kalle Anka- tidning vid min sida. Och på väg från mugg till mun så droppade mackan stora chokladmjölksfläckar på den.

Och nu minns jag en grej till... Åhh... jag minns att vi tände ljus och lät sterin droppa på nå´n fin bild ur just Kalle Anka (hade glatt papper jämfört med till exempel Bamse, Knasen och så vidare). Så när sterinet hade täckt det man tyckte var fint så lät man det stelna. sedan pillade man bort den platta sterinklumpen och på baksidan hade den fina bilden kopierats!