Fina brev:

10 mars 2010:
"Så kul! Hjälp som jag skrattade åt dig oanständiga människa! Du är heltoppen, såg dig på Intiman och det var första men förhoppningsvis inte sista gången. Kalas!
Hälsning Sissela Kyle"

21 december 2010:
"Hej Cilla! Kul att vi är fb-vänner! Ville bara hylla dig lite grand; såg dig på ROAST och tyckte du var fullkomligt fabulöst bra och rolig! Kör hårt och hoppas vi syns någon gång.
God Jul! Rachel Molin"

onsdag 17 juni 2009

Kontraster

Jag var på ett faaantastiskt vackert bröllop (min systers) förrförra helgen i Dalarna.
Vi gäster huserade på ett uuunderbart hotell som anses vara ett av de fiiinare i landskapet. Hotellet är beläget i en av de mest bedååårande svenska byar jag någonsin sett. Helt oootroligt magnifikt alltihopa alltså.
Men titta på denna bild! Jag var ute och spatserade i festavdelningen av hotellet och hittade detta stilleben. En strååålande dalamålning med en växt bredvid... När jag gick närmre såg jag att det var en MARIJUANAPLANTA! I plast.
Jag och min make fnissade resten av kvällen åt detta. Mitt i allt det perfekta och putsade så dök detta upp. Hihi!