Fina brev:

10 mars 2010:
"Så kul! Hjälp som jag skrattade åt dig oanständiga människa! Du är heltoppen, såg dig på Intiman och det var första men förhoppningsvis inte sista gången. Kalas!
Hälsning Sissela Kyle"

21 december 2010:
"Hej Cilla! Kul att vi är fb-vänner! Ville bara hylla dig lite grand; såg dig på ROAST och tyckte du var fullkomligt fabulöst bra och rolig! Kör hårt och hoppas vi syns någon gång.
God Jul! Rachel Molin"

torsdag 11 juni 2009

Uppmuntran


Fick dessa ord på Facebook idag:

"Tja, tyckte du var helt grym i tisdags. Hade galet ont i skrattkäkarna när jag gick hem. Hoppas på att få se dig på scen snart igen! Mvh //Emma."

Blev jävligt glad då jag själv ej var nöjd med mina båda uppträdanden i Sockholm i tisdags! Det verkar dock som om publiken inte har lika höga (omänskliga) krav på mig som jag själv har. SKÖNT!