Fina brev:

10 mars 2010:
"Så kul! Hjälp som jag skrattade åt dig oanständiga människa! Du är heltoppen, såg dig på Intiman och det var första men förhoppningsvis inte sista gången. Kalas!
Hälsning Sissela Kyle"

21 december 2010:
"Hej Cilla! Kul att vi är fb-vänner! Ville bara hylla dig lite grand; såg dig på ROAST och tyckte du var fullkomligt fabulöst bra och rolig! Kör hårt och hoppas vi syns någon gång.
God Jul! Rachel Molin"

fredag 12 juni 2009

Min bästa bild


KLICKA PÅ BILDEN SÅ SER NI DEN I ETT STÖRRE FORMAT!

Jag gillar ju inte att skryta, som bekant, men jag blev stum när jag såg denna bild i mitt fotoalbum nyss. Jag tog den under ett besök i Wij Trädgårdar förra sommaren med min (då) nya kamera- en digital systemkamera- Sony Alpha 200, som jag ju fick av min make när jag fött vårt tredje barn. Härliga människan.

Jag kan inget som helst om fotografi. Vet ej vad bländare, exponering eller sådana ord betyder... Men jag ÄLSKAR att fotografera! För det handlar väl inte bara om det tekniska- man kan ju ta bra bilder bara av att man ser rätt motiv? Eller?!

Eller är det som med sådana människor som har så kallat "absolut gehör" och får ont, ja ONT, av att höra folk spela fel och att det finns folk med lika känsliga ögon som absolutgehörmänniskorna har öron och som mår illa när de ser min bild? Folk som har "absolut geSER"?

Eller är bilden bra tekniskt?

Jag gillar den skarpt i alla fall.