Fina brev:

10 mars 2010:
"Så kul! Hjälp som jag skrattade åt dig oanständiga människa! Du är heltoppen, såg dig på Intiman och det var första men förhoppningsvis inte sista gången. Kalas!
Hälsning Sissela Kyle"

21 december 2010:
"Hej Cilla! Kul att vi är fb-vänner! Ville bara hylla dig lite grand; såg dig på ROAST och tyckte du var fullkomligt fabulöst bra och rolig! Kör hårt och hoppas vi syns någon gång.
God Jul! Rachel Molin"

fredag 15 januari 2010

All anledning att älska

Skrev detta till mina ca 540 Facebookvänner ikväll:

"Har hällt upp en 12a DOOLEYS nu och kan avslöja: JAG ÄÄÄLSKAR er alla FB-vänner! Varenda en av er! Jo,det är sant!

Jag kanske älskar dig för att du är snäll. Eller för att du har så fint leende. Kanske för att du är en kär familjemedlem. Släkt? Kanske en gammal träningskompis. Ett gammalt ex. Ett gammalt kex? Nån jag aldrig fick men som gav mig kärlekens vingslag i magen.

Kanske jag älskar dig för att jag kan prata med dig om allt. För att vi hade kul i skolan ihop. För att vi hade trist i skolan ihop? För att du är en bra komiker. För att du tycker jag är en bra komiker. För att du är snygg. För att du är sexig kanske? För att du bjöd på amerikanskt godis på tåget. För att du har fräcka brallor. Coola brillor. För att jag fått sova hos dig när jag gigat i din stad. För att du är mitt största fan. För att du räddat mig från spindelpanik. Kanske för att du bokat mig? Kanske för att du gett mig hopp? För att du ler varje gång jag tittar åt ditt håll. Om jag ej känner dig alls så kanske jag älskar dig för att du addade mig.

Jag älskar dig för att du är du.


Man kan alltid alltid finna en anledning att älska alla människor."