Fina brev:

10 mars 2010:
"Så kul! Hjälp som jag skrattade åt dig oanständiga människa! Du är heltoppen, såg dig på Intiman och det var första men förhoppningsvis inte sista gången. Kalas!
Hälsning Sissela Kyle"

21 december 2010:
"Hej Cilla! Kul att vi är fb-vänner! Ville bara hylla dig lite grand; såg dig på ROAST och tyckte du var fullkomligt fabulöst bra och rolig! Kör hårt och hoppas vi syns någon gång.
God Jul! Rachel Molin"

måndag 4 januari 2010

Heavy Metal & menscykeln



Heavy Metal-mother i ståupp-gig-pms-mundering.

Jag har sett att när jag har denna aggressiva kostym vid gig så sammanfaller det med
1a veckan (PissoffyouMotherSucker-veckan) i min menscykel.
 När jag gigar under 2a veckan (Rör-mig-för-fan-inte-jag-har-mens-veckan) har jag ofta en avsexualiserad stil- det vill säga nå´n stor döljande kofta.

Gigar jag under mencykelns 3e vecka (ägglossning-därför-finns-det-anledning-att-para-sig-veckan) har jag ofta en lite mjukare MILF- igare stil såsom en läcker top med tajta jeans.

4e veckan är för mig en gåta. Då går jag bara runt i cirklar,
med sjalett hemma, och inväntar de andra veckorna.

En text bara dök upp i mitt huvud för några veckor sen och som jag här klottrar ner:

Shout at the devil, says the paranoid holy diver- when he barks at the moon in the hunt for the seventh key, but he´s the last in line and is not united with the powerslave and rings the hells bell while looking for the saxon who- as usual- hangs out with girls, girls, girls at the theatre of pain in Paradise city so he starts to run to the hills and make a jump and slams the balls to the wall while he cries lick it up or slide it in you bitchy twisted sister Beth while he's breaking the law with a big shot i the dark and dies whispering mother i´m coming home...


Uuunderbart skivomslag detta! Har fått tag i ett stort ryggtygtryck med detta ljuva motiv i en amerikansk nätbutik. Jag håller på att sätta ihop en gammaldags heavymetaljeansjacka med en massa tygmärken och hårdrocksknappar (pins), serru. Skyller på att jag ska ha den i ståuppen, men de jackorna var så grymma!

Övningsschema att printa ut och tejpa upp vid datorn!
Jättebra pausgymnastik för stackars sletna tangentfingrar! Vifta hårt med hela armarna och händerna med dessa symboler i luften så fårju inte bara händena utan även dess nervtrådar, som ju går ända ut i axlarna, superb motion.