Fina brev:

10 mars 2010:
"Så kul! Hjälp som jag skrattade åt dig oanständiga människa! Du är heltoppen, såg dig på Intiman och det var första men förhoppningsvis inte sista gången. Kalas!
Hälsning Sissela Kyle"

21 december 2010:
"Hej Cilla! Kul att vi är fb-vänner! Ville bara hylla dig lite grand; såg dig på ROAST och tyckte du var fullkomligt fabulöst bra och rolig! Kör hårt och hoppas vi syns någon gång.
God Jul! Rachel Molin"

tisdag 26 januari 2010

En blogg till!


Redford & Newman tätt ihop


Sedan jag var liten har jag älskat pojkar, grabbar, killar, män, karlar, machon, karlslokar...
Flickrummet var tapetserat med bilder på pojkar/män i alla dess former, åldrar och stil. "Du är killtokig" sa alltid systrarna och fnissade oroligt.

Klippta ur Starlet, Frida och Okej hängde De där runt om mig. Ibland när jag vaknade mötte jag blicken på Shaking Fredrik för att på kvällen somna djupt stirrandes in i Zeb Macahans ögon...

När jag nu är singel för nästan första gången i mitt liv tänker jag återuppleva detta. Dock är jag vuxen med tre barn- som jag vill ska bli normala- så denna blogg får bli mitt flickrums väggar igen.

Så nu börjar jag tapetsera...

VARJE DAG LÄGGS EN NY BILD UPP!

Kolla här nu då: