Fina brev:

10 mars 2010:
"Så kul! Hjälp som jag skrattade åt dig oanständiga människa! Du är heltoppen, såg dig på Intiman och det var första men förhoppningsvis inte sista gången. Kalas!
Hälsning Sissela Kyle"

21 december 2010:
"Hej Cilla! Kul att vi är fb-vänner! Ville bara hylla dig lite grand; såg dig på ROAST och tyckte du var fullkomligt fabulöst bra och rolig! Kör hårt och hoppas vi syns någon gång.
God Jul! Rachel Molin"

måndag 18 maj 2009

ÅRETS STÖRSTA MISS!!!


Här är biljetterna som skulle ha tagit mig till kanske mitt livs viktigaste fest. Där står det tydligt att det var idag, 18e maj, som jag skulle åkt.

STORGRÅTER igen! Först idag hittade vi vår underbara lilla dvärghamster Halvar död i sin bur. Bölat hela dagen.

När jag nyss skulle gå in och förbereda min resa till Stockholm (kolla adressen till feststället och printa ut Eniro- karta m.m.) inför morgondagen och inför PARLAMENTETS säsongsavslutningsfest så insåg jag att festen pågår just nu- IKVÄLL!!! Jag har alltså virrat till det fullständigt. Trodde det var imorgon.

Fy vad jag är ledsen. Jag har sett fram emot denna fest så lääänge. Fattar ni vilken viktig fest för lilla JÄVLA SATANS dumma mig!!!? Gråter, gråter. Vilken idiot jag är.