Fina brev:

10 mars 2010:
"Så kul! Hjälp som jag skrattade åt dig oanständiga människa! Du är heltoppen, såg dig på Intiman och det var första men förhoppningsvis inte sista gången. Kalas!
Hälsning Sissela Kyle"

21 december 2010:
"Hej Cilla! Kul att vi är fb-vänner! Ville bara hylla dig lite grand; såg dig på ROAST och tyckte du var fullkomligt fabulöst bra och rolig! Kör hårt och hoppas vi syns någon gång.
God Jul! Rachel Molin"

torsdag 28 maj 2009

Sugar Free.... NOT!

Dålig bild, men här ser ni min tatuering som jag har på insidan av vänster underarm. "Sugar Free". Borde gadda in "NOT!" bredvid...

Jag har fått mycket positiv respons från folk efter min Parlamentetdebut. Komikerkollegor, vänner, familj, folk på stan, nya Facebookvänner... säger att de tyckte jag var jättebra.

Känns jättekul och varje ord värmer!

Som ikväll då jag var på Gasta och avnjöt ett pärlband av uuunderbara komiker så kom flera fram till mig och berömde. Dumt nog kan jag inte bara suga åt mig och säga "tack" utan ska hela tiden säga något negativt. Som "jag var inte nöjd. Kände mig inte som mig själv. Smink och kostym..."

Nä, TACK alla för fina kommentarer! Fortsätt gärna. Lämna kontonummer så sätter jag in stålars.

Detta fina brev fick jag igår:

"Vad duktig du var i TV-rutan. Du gjorde det jättebra! Förstår att det måste ha varit jättenervigt! Du är min favorit stand-upare!!! Har sett dig på Gasta några ggr. : ) du är så himla rolig och bjuder på dig själv! Kram Helen"

Det är så jäkla skönt att ha fått bort min kritiker, döpt till Candy (som är min EGEN mörka destruktiva röst som kritiserat mig själv hela livet. Det är bara lite efterskalv av henne när jag ska klanka på min klädsel och hår som jag beskriver här ovan...).

Men Candy försvann genom hypnos hos Peter Sjöberg på Carpe Diem här i Gävle i höstas. Saknar henne inte alls.
Dock har jag återfallit i sockerberoendehelvetet. Skulle ha gått fler gånger, som ju krävs för ett djupt beroende, än jag gjorde. Ska ringa Peter imorgon för att påbörja sessioner igen. Socker är en hemsk drog. Huh!