Fina brev:

10 mars 2010:
"Så kul! Hjälp som jag skrattade åt dig oanständiga människa! Du är heltoppen, såg dig på Intiman och det var första men förhoppningsvis inte sista gången. Kalas!
Hälsning Sissela Kyle"

21 december 2010:
"Hej Cilla! Kul att vi är fb-vänner! Ville bara hylla dig lite grand; såg dig på ROAST och tyckte du var fullkomligt fabulöst bra och rolig! Kör hårt och hoppas vi syns någon gång.
God Jul! Rachel Molin"

söndag 3 maj 2009

Nöjd

Var helt hysterisk innan Parlamentet skulle sändas. 10 minuter innan fick jag snudd på andnöd och tårarna sprutade. "Jag vill inte seee! Jag går ut och gååår!" hulkade jag patetiskt till min man. Bebis Elsa bara stirrade.

Men så sansade jag mig och satte mig för att se programmet. Blev fruktansvärt självkritisk direkt efter och lipade lite igen. Men sedan pratade jag med mina systrar och klumpen i bröstet försvann. Så nu är jag NÖJD, varken mer eller mindre.