Fina brev:

10 mars 2010:
"Så kul! Hjälp som jag skrattade åt dig oanständiga människa! Du är heltoppen, såg dig på Intiman och det var första men förhoppningsvis inte sista gången. Kalas!
Hälsning Sissela Kyle"

21 december 2010:
"Hej Cilla! Kul att vi är fb-vänner! Ville bara hylla dig lite grand; såg dig på ROAST och tyckte du var fullkomligt fabulöst bra och rolig! Kör hårt och hoppas vi syns någon gång.
God Jul! Rachel Molin"

måndag 4 maj 2009

Smaken är som baken

Foto: Stefan Tkatjenko
Jag som har barn vet... smaken är som baken; helt torr och len ibland- helt kletig och illaluktande ibland.

Se bara här på två av de starkaste reaktionerna jag fått efter min Parlamentetdebut...

Så här tyckte en ung kille som kommenterade ett av klippen från programmet på Tv4´s hemsida:

"Hoppas att detta är både första & sista gången man behöver se denna kärring i Parlamentet. Kan vilken idiot som helst bli komiker nu eller? :S"

Detta skrev en av mina absoluta favoritkomiker (som är dock en av få som jag aldrig uppträtt med/träffat) till mig:

"Hej Cilla, Du får säkerligen hundratals mail av denna art efter ikväll men jag ville bara gratulera till din fantastiska debut. Jag är djupt imponerad över hur du skötte det. Enligt mig den bästa premiären sedan Björns. Sug åt dig av alla superlativ folk kommer slänga på dig nu, för det är du förtjänt av."

Trist nog så sitter jag bara och ältar den trista kommentaren. Sjuk man är!