Fina brev:

10 mars 2010:
"Så kul! Hjälp som jag skrattade åt dig oanständiga människa! Du är heltoppen, såg dig på Intiman och det var första men förhoppningsvis inte sista gången. Kalas!
Hälsning Sissela Kyle"

21 december 2010:
"Hej Cilla! Kul att vi är fb-vänner! Ville bara hylla dig lite grand; såg dig på ROAST och tyckte du var fullkomligt fabulöst bra och rolig! Kör hårt och hoppas vi syns någon gång.
God Jul! Rachel Molin"

tisdag 5 maj 2009

Min hårda kritiker är nu ett fan


Jag skrev ett mail till min hårda kritiker (se mitt inlägg under detta- han som kallade mig "kärring"):

"Fasen, du gillade inte mig vad i Parlamentet va´?! Det gjorde faktiskt inte jag heller... Var inte alls nöjd men glad att jag gjorde det. Var så jäkla nervös innan...Kom gärna med feedback! Jag är under utveckling.Kram på dig!/Cilla Domstad."

Detta kom som svar nyss:

"Ber om ursäkt för dom hårde orden. Faktum är att jag skrev inlägget innan ditt Tips Från Coachen, och där garvade jag ganska bra. Jag dömde dej på förhand och för det ber jag om ursäkt. Jag hoppas faktiskt att man får se dej fler gånger. Sen ser du sjukt bra ut me ;)"

Hihi!

Så just nu har jag ingen kritiker (som jag vet om!!!). Upplys mig ej heller tack. Ser och hör ni nå´t- säg/skriv inte till mig... Fasen, jag tror jag måste gå i nå´n sorts "Lära-dig-ta-kritik-som-offentlig-person-terapi"! Fan vad patetisk jag är!