Fina brev:

10 mars 2010:
"Så kul! Hjälp som jag skrattade åt dig oanständiga människa! Du är heltoppen, såg dig på Intiman och det var första men förhoppningsvis inte sista gången. Kalas!
Hälsning Sissela Kyle"

21 december 2010:
"Hej Cilla! Kul att vi är fb-vänner! Ville bara hylla dig lite grand; såg dig på ROAST och tyckte du var fullkomligt fabulöst bra och rolig! Kör hårt och hoppas vi syns någon gång.
God Jul! Rachel Molin"

söndag 10 maj 2009

F- skattsedel


Jag har nu fått F- skattsedel och ett eget företag! Efter påtryckningar från en annan komiker så tog jag mod och tid till mig att fylla i aaalla blanketter som sig bör här på Internet.

Företaget heter Glädjeflickan.

Har ingen susning ännu hur man gör med fakturering m.m. och vad det egentligen innebär att ha ett företag men det löser sig för varje "problem" som dyker upp.

Min första lön som går in i företagets kassa är dock den från Parlamentet- så ribban sätts högt, hihi!