Fina brev:

10 mars 2010:
"Så kul! Hjälp som jag skrattade åt dig oanständiga människa! Du är heltoppen, såg dig på Intiman och det var första men förhoppningsvis inte sista gången. Kalas!
Hälsning Sissela Kyle"

21 december 2010:
"Hej Cilla! Kul att vi är fb-vänner! Ville bara hylla dig lite grand; såg dig på ROAST och tyckte du var fullkomligt fabulöst bra och rolig! Kör hårt och hoppas vi syns någon gång.
God Jul! Rachel Molin"

söndag 3 maj 2009

Parlamentetinspelningen

Bild från www.stureplan.se och vår utekväll på Le Bon Palais

Puh, nu är man hemma igen efter att ha varit i Stockholm hela helgen. Åh, som jag saknat barna och maken!
Kontrasterna är stora när man brukar gå hemma i mysoverallen och umgås med barna så mycket att jag går dem på nerverna för att sedan åka till huvudstaden för att vara med i ett av landets bästa teveprogram och sedan dricker vin så man blir yr!

Nåväl, nu är jag hemma igen i tryggheten. Men tack Stockholm för att du är en underbar stad! Och tack alla som har med Parlamentet att göra! Vilken upplevelse att få vara med i en inspelning! Fick egen loge och allt. Blev så omhändertagen och kände mig verkligen hemma i teamet.

Parlamentetinspelningen gick bra. Ärligt talat så minns jag inte så mycket. Vet inte om det är någon sorts försvarsblockering.

Man är ju dock sprillans ny så man får väl inte ha alltför höga krav på sig själv. De berömde mig efteråt i alla fall.

Nu, timmarna innan min tevedebut så mår jag ruggigt dåligt! Går här hemma och mår riktigt illa! Hoppas innerligt att tittarna gillar mig och att jag får en del skratt. På tåget hem bad jag faktiskt en bön till Gud om att jag ska ha gjort bra ifrån mig. Måtte bönen besvaras...